Interviu cu Cristian Dinu – Manager Graffiti

Dragi prieteni,

Am asteptat cu nerabdare prima zi de Blog Graffiti, ca sa fim mai aproape de voi cu vesti, concursuri, promotii si articole super utile. Ne-am gandit cu ce articol vom “inaugura” pagina de Blog si am hotarat ca nimic nu ar fi mai potrivit ca prim articol decat un interviu cu cel care sta, de la bun inceput, in spatele a tot ceea ce inseamna Graffiti Delivery & Restaurant.

Va invitam sa descoperiti conceptul Graffiti Urban Food de la Cristian Dinu –  Chef & Manager Graffiti.

Cristi, ce ar trebui sa stie fanii Grafiti despre tine?graffiti | cristian dinu | graffiti urban food

Profesez in domeniu de la varsta de 15 ani si am crescut in cele mai bune restaurante din Bucuresti – Trattoria il Calcio,  El Capitan, Casa di David, Quattro Stagioni, Bel Mondo, Funky Lounge. Am umblat in jurul lumii pe vase de croaziera ca sa invat si sa strang banii necesari ca sa imi pot indeplini visul de copil – sa am propriul restaurant!

Ce anume din experienta personala ai adus in conceptul si in bucataria Graffiti?

Respectul fata de mancarea bine facuta in primul rand, fiindca pentru mine “sa mananci bine” inseamna mai mult decat sa iti acoperi necesarul zilnic de alimentatie. In plus, trebuie sa mancam sanatos, fara tot felul de chimicale si aditivi!

Cand ai pornit la drum cu Graffiti si de ce acest nume?

Am inceput in luna mai a anului 2012, asadar tocmai am implinit 2 ani. Am dorit sa realizam un concept diferit pentru livrarea de mancare la domiciliu, un “statement” pentru industria de profil din Bucuresti.  Am crezut ca este cel mai potrivit cuvant care sa descrie ceea ce incercam noi sa facem: asa cum un artist deseneaza un graffiti, asa gatim si noi, incercand sa va surprindem prin preparate cat mai derivate, din toate colturile lumii.

Ce si cine inseamna intreaga echipa Graffiti?

Echipa Graffiti inseamna o familie din punctul meu de vedere, formata din oameni cu experienta, de la baietii care prepara pizza, bucatarii care mentin calitatea si prospetimea produselor la standardele cu care v-am obisnuit, pana la soferii care se lupta  zilnic cu traficul din oras, eu fiind intotdeauna acolo unde este nevoie , incercand sa umplu golurile care se creeaza in anumite momente!

Ce  servicii ofera Graffiti actualilor si viitorilor clienti?

In principal suntem focusati pe domeniul FMCG/HORECA – delivery, catering, suport pentru organizare evenimente corporate, iar pentru viitor ne dorim o prezenta mai dezvoltata a locatiilor sub forma unor lounge-uri restaurant, chiar si o sala de evenimente unica in Bucuresti!

Pe ce criterii a fost stabilit meniul Graffiti? Ce este surprinzator si diferit in acest meniu?

Am incercat sa acoperim o cerinta cat mai mare, prin diversificare. Am creat meniul astfel incat sa putem fi alaturi de voi in fiecare moment al zilei , dar si in cele mai speciale momente. Meniul nostru contine retete din toata lumea: Mexic , Italia , America, Japonia, China, Romania, Franta , Grecia.

Care este cel mai cerut preparat din meniul vostru?

In primul rand, toate preparatele casei – Pui Graffiti, Pizza Graffiti si Graffiti Cake. Foarte mult se cer preparatele cu pui, preparatele cu influenta asiatica si toate tipurile de pizza.

5 atu-uri cu care Graffiti face diferenta in serviciile home delivery din Bucuresti

In primul rand, experienta fondatorului, Cristian Dinu, care munceste cot la cot cu echipa lui. Apoi, produsele mereu proaspete, gatite zilnic la comanda; deserturile home made si supele crema 100% naturale; terasa minunata pe timpul verii, inconjurata de verdeata si liniste. Nu in ultimul rand, raportul calitate-pret.

 

In ceea ce priveste serviciile de catering si suport pentru organizarea de evenimente, preparatele se limiteaza la cele din meniul Graffiti Urban Food?

Singura noastra limita este bugetul clientului, in rest, datorita experientei putem face aproape orice. De obicei meniurile pentru evenimente sunt facute impreuna cu clientii, in functie de cerintele si bugetul lor. Incercam sa nu impunem niste meniuri clasice, ci sa oferim libertate de alegere! Pentru astfel de ocazii suntem contactati telefonic sau pe mail la contact@graffitifoods.ro

Care este cel mai frumos compliment pe care l-ati primit de la un client?

O familie venita la terasa mi-a spus ca mancarea le-a adus aminte de concediile in strainatate, ca doar pe acolo au mai mancat asa de bine, doar ca de 10 ori mai scump.

Ce ai vrea sa le transmiti actualilor clienti Graffiti? Dar celor viitori?

Multumim actualilor clienti care apreciaza ceea ce facem  si nu ezita in a comanda aproape zilnic de la noi! Viitorilor nostri clienti le promitem ca nu vom face rabat de la calitate niciodata, din contra, vom incerca sa perfectionam serviciile noastre pe zi ce trece.

 

Dragi prieteni Graffiti, voi ce ati avea sa ne transmiteti sau sa ii transmiteti managerului Cristian Dinu? Pana cand vom implementa si o casuta de comentarii in ton cu grafica site-ului, va invitam sa ne sustineti pe facebook si sa ne scrieti acolo un comentariu sau un mesaj!