Dupa ce, in urma cu cateva saptamani, am publicat interviul cu Cristian Dinu – Manager Graffiti Urban Food, ne-am gandit sa facem si mai bine cunostinta cu voi, actuali si potentiali clienti, printr-un articol in care va povestim o zi din viata noastra.
Sa-i dam drumul!
In Bucataria Graffiti Urban Food
Imediat ce primim comanda ta pe email sau la telefon, facem bonul de casa si trimitem comanda in bucatarie, unde avem 2 bucatari si 4 ajutoare de bucatar. In acelasi timp, stabilim si persoana care iti livreaza comanda.
Bineinteles, facem toate eforturile ca mancarea sa fie gata foarte repede, insa trebuie sa stii ca 90% din meniul Graffiti este “a la carte”, ceea ce inseamna ca pregatim mancarea pe loc, imediat ce primim comanda. Foarte putine preparate se fac pentru o zi intreaga si, chiar si asa, ce ramane neconsumat se arunca la sfarsitul zilei, iar a doua zi dimineata se pregatesc din nou.
Asadar, cu cat mai putine comenzi avem primite in momentul in care ne suni, cu atat mai repede comanda ta va ajunge la tine. Oricum, indiferent de zona de livrare, nu vom depasi niciodata 60 de minute!
Bun, mancarea a fost gatita, pusa in pachet si data livratorului. Urmeaza drumul!
Ce se intampla pe drum
Ei bine, aici am cam dat de greu! Nu mereu, ce-i drept, insa suficient cat sa ne dea peste cap “treburile” din ziua respectiva.
Stim cu totii cate probleme pot sa apara in trafic, mai ales in micul/marele haos din Bucuresti. Accidente, tamponari, semafoare defecte, intersectii blocate… Incercam sa gasim pe loc rute ocolitoare, dar solutia asta nu mai este valabila si cand esti blocat intr-o intersectie sau intr-o coloana de masini.
Nu am vrea sa intarziem, dar…
Mici si mari probleme cu livrarea
Odata ce am ajuns la destinatie, pot interveni altfel de probleme. De exemplu, ni se intampla cel putin o data pe zi sa descoperim la destinatie ca avem adresa sau numarul de telefon al clientului gresite. Fie din vina lui, fie din vina noastra, pentru ca nu s-a inteles bine la telefon. Ce este de facut? Pai, pentru ca nu au cum sa fie ambele gresite, fie sunam si cerem adresa corecta, fie insistam la adresa primita si aflam daca am livrat persoanei potrivite sau nu.
Ritmul alert din Bucuresti si putinul timp liber ramas la dispozitie dupa orele de lucru ii fac pe multi clienti fideli Graffiti sa sune inca de pe drumul de la serviciu spre casa. Pe buna dreptate se gandesc sa primeasca mancarea imediat ce ajung in casa. Dar, se intampla sa aiba si ei parte, ca si noi uneori, de probleme in trafic. Rezultatul? Noi ajungem inaintea lor la adresa si nu ne ramane decat sa asteptam pana cand ajunge si clientul.
O alta situatie cu care ne confruntam saptamanal este sa ajungem la destinatie si sa nu ni se mai raspunda la telefon. Se intampla mai ales in cazul comenzilor facute de grupuri mai mari, de la birou de exemplu.
Ce alegem sa facem? Asteptam chiar si 15 minute (sfertul academic :P), timp in care ni se raspunde de cele mai multe ori, dar ni se si intampla sa nu raspunda in timp util si sa fim nevoiti nu doar sa plecam cu mancarea comandata (pe care, practic, o pierdem), dar sa si intarziem cu urmatoarea comanda care trebuie livrata in zona.
Si totusi…
… in ciuda tuturor micilor impedimente aparute in etapele “comanda preluata – bucatarie – traseu – livrare” suntem alaturi de voi in fiecare zi si ne dorim din suflet sa fiti multumiti de eficienta livrarii si de calitatea preparatelor Graffiti.
Cu acest articol ne-am propus sa ne cunoasteti mai bine si sa aflati care sunt problemele inevitabile intr-o activitate de tip food delivery. Oricum, problemele devin mult mai mici cand va citim si va ascultam aprecierile pe Facebook, pe email, la telefon si mai ales la terasa!